HTML

::Blogalization::

Everything...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • nagycigi: Szia AnChor! Rátaláltam HCH oldalára, de nem boldogulok sem az angollal, sem a "szakmával" A prob... (2012.10.06. 20:15) ::Olcsó androidos tablet - WM8650 ::
  • picujkaaaa: Szijasztok! Aj aj... én most készülök megvenni ezt a pavilon 6-t. Rem nem lesz gond vele. :( (2009.09.17. 17:50) ::HP pavilion dv6000::
  • AnChoR: jééé... magam is meglepődtem hogy rosszul írtam. kijavítottam :) (2008.03.25. 13:29) ::Hétköznapok az OTP-ben::
  • Anikó: Szia! Megmondom én neked mit kapsz legközelebb: bekopogtat hozzád a gólya, csőrébe a kisbabával :)... (2007.12.11. 11:15) ::Itt valami tévedés van::
  • a: szerintem, ha nincs az a bizonyos szikra, akkor jön mindenféle kifogás-nyafogás. ha van, akkor egy... (2007.09.26. 18:24) ::Megint metróztam::

Linkblog

::Ügyvédek, és közjegyzők::

2007.04.04. 10:16 :: AnChoR

Lakásvásárlás ügyén a közelmúltban volt szerencsém ügyvédhez is, és közjegyzőhöz is. Bámulatos hogy ezek az emberek szinte semmit nem csinálnak, és mennyi pénzt elkérnek. Törvényesen. De legalább végeznék jól a munkájukat. Mert az ügyvéd olyan papírt adott, amin valami ismeretlen név is szerepelt, valami előző ügyéből. Ezért aztán vissza kellett mennem hogy kijavítsa. Aztán egy másik papírt is javíttati kellett, amiért egy nap háromszor kellet visszamennem. A közjegyzőnél meg kihagytak valamit az okiratból, mert nem olvasták el amit a bank küldött. Emiatt három napot csúszott az utalás, mert ugye hitel nélkül nehéz ám lakást venni a többségnek. A bank is szépen szerepelt. Hiába kértem előre, hogy milyen papírokat vigyek ha megyek, csak kihagytak valamit, és ezért külön vissza kellett mennem. A hitelbírálati díj persze jár nekik is. Méghozzá pofátlanul nagy összeg. És az illeték hivatalnak járó öszeg sem kevés. Alaposan megvágják aki lakást vesz. És még ingatlan adót is akarnak bevezetni. Nem értem én ezt...

Valószínűleg nem minden lakás adásvétel ilyen problémás mint az enyém volt, de még az eladókkal is ráfaragtam. Cigány házaspártól vettem lakást. Nem is volt gond amíg a pénzüket meg nem kapták. Attól kezdve aztán megváltozott a férj hangja. Ordítozott velem a telefonban, hogy miért sürgetem a kiköltözésüket. A szerződésben világosan benne van, hogy a lakás átadás napja a teljes vételár kifizetésének napja. Követeltek még két hetet. Belementem. Az átadás napján még meg is akart verni a manusz. Nevetséges. Nem vagyok keménykötésű, de ha nálam alacsonyabb ember kötekedik velem, az nem túl riasztó számomra :) Persze azért a családdal nem szívesen keverednék összetűzébe. Hogy mit is kell levonni ebből tanulságként, azt mindenki döntse el maga.

Hab a tortán, hogy volt 124.000 ft közösköltség tartozásuk, amit mindig az aktuális tulajtól követel a ház. Tehát a beköltözésem napjától én egy huligán vagyok, aki nem fizet hónapok óta közös költséget, és várhatom hogy jönnek majd foglalni, meg behajtani. Mert a társasházi törvényben egyetemleges felelőség terheli mind az eladót, mind a vevőt. Ezt nem egészen értem, és erősen alkotmány ellenesnek tartom, bár nem vagyok jogász, de milyen alapon követelik rajtam egy idegen tartozását? Hát ebből bizony per lesz, és elég hülye az eladó, mert ezzel a húzásával keményen adásvételi szerződést szegett, mégha a ház követelése felém jogilag rendben is van. Érdekes dolog a magyar jogrendszer.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anchor.blog.hu/api/trackback/id/tr8254459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása