HTML

::Blogalization::

Everything...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • nagycigi: Szia AnChor! Rátaláltam HCH oldalára, de nem boldogulok sem az angollal, sem a "szakmával" A prob... (2012.10.06. 20:15) ::Olcsó androidos tablet - WM8650 ::
  • picujkaaaa: Szijasztok! Aj aj... én most készülök megvenni ezt a pavilon 6-t. Rem nem lesz gond vele. :( (2009.09.17. 17:50) ::HP pavilion dv6000::
  • AnChoR: jééé... magam is meglepődtem hogy rosszul írtam. kijavítottam :) (2008.03.25. 13:29) ::Hétköznapok az OTP-ben::
  • Anikó: Szia! Megmondom én neked mit kapsz legközelebb: bekopogtat hozzád a gólya, csőrébe a kisbabával :)... (2007.12.11. 11:15) ::Itt valami tévedés van::
  • a: szerintem, ha nincs az a bizonyos szikra, akkor jön mindenféle kifogás-nyafogás. ha van, akkor egy... (2007.09.26. 18:24) ::Megint metróztam::

Linkblog

::Hétköznapok az OTP-ben::

2007.12.07. 15:58 :: AnChoR

Egy hónapja jártam egy OTP fiókban a Thököly, és a Hungária körút kereszteződésénél. Türelmesen vártam hogy sorra kerüljek. Láttam, hogy bejött két vak fiatal. Egy fiú, és egy lány. A fehér botjukról, és arról hogy nem néztek célzottan semmire, egyértelműen kiderült, hogy nem látnak. Legalábbis a lány. A bejáratnál elkezdtek tapogatózni, hogy merre lehet a sorszám automata. A biztonsági őr lassan cammogott feléjük. A fiú, aki valamennyire látott, közben megtalálta az automatát, és  5 centiről vizsgálta hogy melyik gombot is kell megnyomni. A biztonsági őr odaért, és csak nézte őket. Nem segített nekik. A fiú nyomott egy gombot, kapott egy cédulát, és nézegette hogy milyen szám van rajta. Aztán körbenézett a helységben, és kémlelte hogy hol van olyan kijelző, amin mutatják hogy ki kerül sorra. Megkérdezte a biztosági őrt, hogy hányas az ő száma. Az megnézte a cetlit, és megmondta neki a rajta szereplő számot. Valamint közölte velük, hogy figyeljék a kijelzőket... Hát itt megdöbbentem egy kissé. Ha a cetlit sem tudták elolvasni 5 centiről, akkor hogyan látnák a kijelzőket? Szerintem gombot is találomra választott a fiú, nem úgy tűnt hogy el tudja olvasni mi van oda írva. Főleg hogy a sorszám a papíron elég nagy számokkal van írva, és azt sem látta rendesen.

(Ez a biztonsági őr már máskor sem volt szimpatikus nekem. Olyan szerencsétlenül billegve járkál, a feje olyan mint ha down kóros lenne, és még viccelődik is a vakokkal... Egyáltalán nem nézem ki belőle hogy képes megvédeni a bankot, sőt az egész megjelenése inkább nevetséges. És mint az esetnél számomra kiderült, még esze sincs annyi mint amennyi kellene ehhez a foglalkozáshoz)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anchor.blog.hu/api/trackback/id/tr70256010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a 2008.01.10. 22:35:07

Eddig sem voltam nagy véleménnyel az otp-ről, sajnos én is tudnék mesélni ...

főként az emberi hozzáállásuk, ill. a fura emberi hozzáállású
és a feladatokra alkalmatlan alkalmazottak összeválogatásában "profik".

2008.03.25. 08:46:26

az Down-kór :/

AnChoR 2008.03.25. 13:29:29

jééé... magam is meglepődtem hogy rosszul írtam. kijavítottam :)
süti beállítások módosítása