HTML

::Blogalization::

Everything...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • nagycigi: Szia AnChor! Rátaláltam HCH oldalára, de nem boldogulok sem az angollal, sem a "szakmával" A prob... (2012.10.06. 20:15) ::Olcsó androidos tablet - WM8650 ::
  • picujkaaaa: Szijasztok! Aj aj... én most készülök megvenni ezt a pavilon 6-t. Rem nem lesz gond vele. :( (2009.09.17. 17:50) ::HP pavilion dv6000::
  • AnChoR: jééé... magam is meglepődtem hogy rosszul írtam. kijavítottam :) (2008.03.25. 13:29) ::Hétköznapok az OTP-ben::
  • Anikó: Szia! Megmondom én neked mit kapsz legközelebb: bekopogtat hozzád a gólya, csőrébe a kisbabával :)... (2007.12.11. 11:15) ::Itt valami tévedés van::
  • a: szerintem, ha nincs az a bizonyos szikra, akkor jön mindenféle kifogás-nyafogás. ha van, akkor egy... (2007.09.26. 18:24) ::Megint metróztam::

Linkblog

::Hajtetű 2007-ben::

2007.05.11. 10:13 :: AnChoR

Tegnap beálltam a keletinél béletért egy jópár méteres sorba. Előttem egy fiatal kiscsaj állt. Volt egy táska nála amit a földön tartott, és úgy rúgdosta előrébb ahogy haladt a sor. Kb egy fejjel alacsonyabb volt nálam, így simán láthattam a feje tetejét. A sor rendkívül lassan haladt, így már mindenfelé nézelődtem. Egyszercsak azt vettem észre, hogy a kiscsaj haján pici fehér pontok vannak. Egyből gyanakodni kezdtem, hátha serkék azok. Sajnos volt szerencsém látni többször is tetves hajat, mivel a kaposvári családsegítőben dolgoztam egy darabig. Amennyire tudtam megnéztem az előttem áló haját. A pici enyhén elnyúlt pontok a hajszálakra voltak tapadva, és rengeteg volt belőle. A korpa nem tapad így a hajszálra, és nem is egyforma méretű. A haj egyébként zsírosnak, ápolatlannak tűnt. A tulajdonosa nem lehetett több 15-nél. Eltűnődtem, hogy szóljak-e neki. De mit mondhattam volna? Mossa meg nittiforral a haját mert tetvesnek látszik? Nem szóltam hát semmit. Hogy lehet hogy 2007-ben egy fiatalnak ilyen a haja? Régebben a suliban átvizsgáltak minket. Persze mindig a cigány osztálytársaknak volt problémás a hajuk :) Végülis a baj az, hogy ez egy fertőző dolog. Ti szólnátok ilyen helyzetben?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anchor.blog.hu/api/trackback/id/tr2274063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endi · http://endi.design21.hu 2007.05.12. 20:37:03

Mondjuk ha bérletre volt pénze, akkor talán nem egy hajléktalan vagy ilyesmi. Bár talán csak egy jegyet vett.
Mondjuk akinek ilyen problémája van, annak nem ez a fő problémája az életében...

Én se szóltam volna neki amúgy.

pöttöm 2007.09.18. 21:05:19

szerintem felesleges szólni... hogyha tényleg nem volt több 15nél, és a szülei mégcsak annyira sem méltatják, hogy ránézzenek, (esetleg hogy saját magával törődjön) nem hiszem, hogy az első dolguk tetűírtó szereket vásárolni.
második: tudtommal a tiszta hajban a tetvek is jobban érzik magukat, hiszen az sem teljesen hülye állat... úgy gondolom, hogy nem feltétlenül kell romákra meg kisebbségekre általánosítani. általános iskolás koromban derékig érő hosszú göndör hajam volt, naponta, maximum kétnaponta mosva... és én is végigszenvedtem veled jó pár napot, talán pár hetet is, nem feltétlenül pénz vagy elhanyagoltság dolga ez.

AnChoR 2007.09.18. 21:49:19

ez kedves hozzászólás volt. köszönöm ;)
süti beállítások módosítása