HTML

::Blogalization::

Everything...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • nagycigi: Szia AnChor! Rátaláltam HCH oldalára, de nem boldogulok sem az angollal, sem a "szakmával" A prob... (2012.10.06. 20:15) ::Olcsó androidos tablet - WM8650 ::
  • picujkaaaa: Szijasztok! Aj aj... én most készülök megvenni ezt a pavilon 6-t. Rem nem lesz gond vele. :( (2009.09.17. 17:50) ::HP pavilion dv6000::
  • AnChoR: jééé... magam is meglepődtem hogy rosszul írtam. kijavítottam :) (2008.03.25. 13:29) ::Hétköznapok az OTP-ben::
  • Anikó: Szia! Megmondom én neked mit kapsz legközelebb: bekopogtat hozzád a gólya, csőrébe a kisbabával :)... (2007.12.11. 11:15) ::Itt valami tévedés van::
  • a: szerintem, ha nincs az a bizonyos szikra, akkor jön mindenféle kifogás-nyafogás. ha van, akkor egy... (2007.09.26. 18:24) ::Megint metróztam::

Linkblog

::Kéretlen emeltdíjas SMS::

2007.04.30. 17:36 :: AnChoR

Már másodszor járok úgy, hogy kéretlenül, minden regisztráció nélkül egyszercsak özönleni kezdenek a telefonomra az emeldíjas sms-ek, amikért nekem kell fizetnem... Néhány hónapja vettem egy t-mobilos simkártyát. Ez egy olyan előfizetés volt, amivel vezetékes számokat igen kedvező áron lehet hívni. Minden más, beleértve az sms küldést is, igen drága. Nem is használtam, csak vezetékes számok hívására. Két hét elteltével csengőhangok kezdtek el jönni. Örültem hogy milyen jó fej a t-mobile, hogy ilyen kis csengőhangokkal ajándékoz meg. Pár hét után azért felhívtam az ügyfélszolgálatot, és megkérdeztem minek köszönhetem ezeket az sms-eket. Ott legnagyobb megdöbbenésemre elmondták, hogy ezek ESMS-ek, és darabjuk 500 ft körül van. És hogy én 100% hogy regisztráltam magam valamilyen sms-el, valahova. Az sms-t küldő szám alapján a központ megadta a tartalom szolgáltató cég telefonszámát, ahol szintén elmondták, hogy 100% hogy én regisztráltam magam egy sms-el, mert a telefonszámom benne van az adatbázisukban. Azt nem tudták megmondani hogy mikor, és milyen módon regisztráltam magam. Meg is lepődtem volna ha megmondják, ugyanis én nem küldtem egy darab sms-t sem. Meg is írtam a panaszlevelem a t-mobilnak, hogy én nem fogok fizetni ezekért az sms-ekért egy fillért sem, mert én nem kértem ilyet. Néhány nap múlva visszaírtak hogy valóban nem regisztráltam magam, így nem kell kifizetni. Megnyugodtam.

Van egy pannonos előfizetésem is. Múlt hét végén kaptam a 20-as számomra egy reklám sms-t. Aztán mégegyet. Ugyanazt... Felhívtam a központot, és megkérdeztem hogy ezek miféle sms-ek. Na mit gondoltok? Igen! Emelt díjas sms-ek. Igen mérges lettem. Már megint ilyennel baszogatnak. Azonnal letiltattam az emelt díjas sms fogadást, és elkértem az adatszolgáltató ügyfélszámát. Ott elmondták, hogy én tuti hogy regisztráltam magam... Soha nem küldtem emelt díjas sms-t. Nem is értem hogy hogyan jut el a számom ezekhez az idióta cégekhez. Legális ez? Ismét megírtam a kifogásom, most a pannonnak. Ezúttal csak két ilyen sms-t kaptam, de ezeket sem fogom kifizetni, az biztos. Elmenek a francba az ilyen sunyi alattomos cégek. Kíváncsian várom a pannon válaszát...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anchor.blog.hu/api/trackback/id/tr8765354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása